određivanje kompetencija koje se procjenjuju
dizajn vježbi koje će se izvoditi u centru
organizacija programa i broj kandidata
određivanje i trening procjenitelja
postupak vođenja centra i procjenjivanje
vrednovanje rezultata centra za procjenu
 
 
Vrednovanje rezultata centra za procjenu

U trenutku kada učesnici odnosno kandidati prođu sve predviđene vježbe, sastaju se procjenitelji kako bi raspravili, vrednovali i usaglasili rezultate centra za procjenu. Cilj rasprave je postizanje usaglašavanja o učinku sudionika ili kandidata u odnosu na tražene kompetencije i ponašanja. Ova informacija se koristi za pravljenje izvještaja koji uključuje sažetak i komentare. Prilikom vrednovanja rezultata centra za procjenu, konačni brojčani rezultat po traženoj kompetenciji svakog kandidata se uspoređuje sa unaprijed određenim kriterijima kao i rezultatima ostalih sudionika.


 

Kompetencija

Opisni rezultat (ocjena / ocjena grupe)

1

Emocionalna inteligencija

Gđa XY je ambiciozna, motivirana i ekstrovertirana osoba. Vrlo je samouvjerena i asertivna, ponekad i izrazito oštra i nametljiva. Zbog tih osobina drugi ju slabo prihvaćaju u timskom radu, pa s njima ne ostvaruje zamjetljivu interakciju. (1.69 / 2.11)

2

Utjecaj na druge

Zbog svog extrovertiranog odnosa u grupnom radu, ostvaruje vidljiv utjecaj na druge, ali on nije uvijek prihvaćen. Njena čvrstoća i oštrina ponekad prelaze u nepopustljivost. Podupire konstruktivna mišljenja i ideje. (2.06 / 2.02)

3

Inovativnost i kreativnost

Ima svijest o potrebi za promjenama u poslu. Otvorena je za promjene i tuđe inicijative, slijedi ih, ali sama ne ulazi u izazovne i rizične situacije. Nudi vrlo skroman broj prijedloga i ideja. Očekuje to od drugih. Nedovoljno osjeća pritisak vanjskih promjena i inicijativa. (1.75 / 2.02)

4

Pokretačka snaga

Pokazuje pozitivnu energiju, htijenje i motivaciju u pojedinačnim i grupnim situacijama. U početku preuzima inicijativu, ali s vremenom posustaje. Kao da joj ponestane energije i koncentracije. Posustaje kad naiđe na zapreku i tada odgađa rješavanje problema za kasnija vremena. (1.79 / 2.07)

5

Djelotvorna komunikacija

Gđa XY je aktivni komunikator, ali joj komunikacija nije uvijek djelotvorna. Čvrst i oštar stav u komuniciranju ponekad prelaze u neprilagođenost. Nakon početne inicijative, često gubi nit vodilju, pa postaje ležerna i subjektivna. (1.88 / 2.18)

6

Analitičko razmišljanje

U baratanju velikim brojem podataka i informacija relativno je slabo organizirana. U početku uspješno krene prema rješenjima, a onda zastane. Ne uspijeva ovladati dubinom i širinom kompleksnog područja, pa su evidentne praznine u analitičkom razmišljanju. Nudi mali broj rješenja. (1.85 / 2.15)

7

Smisao za marketing

Djelomično raspoznaje ključna marketinška pitanja koja utječu na uspješnost organizacije. Razmatra neke financijske posljedice. Ne razvija uvijek korektan odnos s kupcima i klijentima. Ponekad je gruba i agresivna. Ne teži kompromisnim rješenjima. Teško se uspijeva tržišno odrediti i izraziti. (1.63 / 1.95)


design by iDEA studio
copyright (c) 2002. Dr. Pendl & Dr. Piswanger poslovni odabir d.o.o. Sva prava zadržana.